Czym jest Przesyłkownia?
Lista miejsc odbioru
Jak to przebiega?
W sklepie internetowym przy zamówieniu wybierz nasza placówkę, które jest dla Ciebie najbliżej.
Zaraz po tym, jak oddamy towar do transportu, Przesyłkownia wyśle Ci e-mail z numerem śledzenia przesyłki. Drogę swojej przesyłki możesz śledzić on line.
Po doręczeniu przesyłki do wybranego przez Ciebie punktu odbioru Przesyłkownia wyśle Ci e SMS i e-mail z hasłem. Od tej chwili możesz ją odebrać w czasie 7 dni.
Przesyłkę odebrać możesz w dowolnej chwili od momentu uzyskania hasła. Możesz również kogoś po nią wysłać – nie musisz legitymować się dowodem osobistym,wystarczy byś znał hasło.
Jeśli akurat nie masz czasu przez cały tydzień, bez nerwów: wyślij po prostu SMS zwrotny do Przesyłkowni a termin za darmo zostanie przedłużony aż do 21 dni.
Doręczony towar możesz rozpakować bezpośrednio w oddziale i ewentualnie zwrócić go, jeżeli z jakiegoś powodu nie będzie Ci odpowiadał.
Punkt obsługi klienta (Przesyłkownia)
Chętnie Ci doradzą przy odbiorze przesyłki lub na przykład ze znalezieniem oddziału. Linia nie jest jednak w żaden sposób połączona z naszym e-sklepem, nie doradzą Ci w kwestii towaru czy naszych usług.
Email: [email protected]
Poniedziałek – Piątek: 08:00 – 18:00